Trestuhodná chyba Joj-ky.

Autor: Rastislav Čurma | 8.6.2013 o 7:35 | (upravené 8.6.2013 o 7:43) Karma článku: 14,64 | Prečítané:  2722x

Na začiatok asi to, že nie som mediálny expert. Ale uvedomil som si závažnú chybu v programovej štruktúre televízie Joj. Program Najlepšie počasie je jediným programom, do ktorého ste trestuhodne zabudli vsunúť aspoň jeden 10-minútový reklamný bloky.

Nechcem rozoberať voľbu programovej štruktúry slovenských televízií. To nemá cenu.

Bučkovci, Farma, Martinka z Turca... Ak aj náhodou vysielajú niečo hodnotnejšie, tak v čase, keď si to normálne pracujúci človek nepozrie, pretože ráno ide do práce.

Čo ma ale udivuje je množstvo a frekvencia reklamných blokov. Účelom reklamy ako takej, by malo byť zaujať. Aj obsahom. Aj formou. Neustále sa opakujúce reklamné bloky bez štipky nápadu, už hraničia s ohrozením duševného zdravia. Možno by sa týmto problémom malo začať zaoberať ministerstvo zdravotníctva. Aj keď o fungovaní našej vlády, mám obdobný názor. Tam ale robia reklamu, len na Coca colu.

Priamo v televízii, na internetovej stránke. Kdekoľvek. Slaboduchá reklama, ktorú musím sledovať, bez možnosti jej prerušenia. Na to, aby sa človek dostal k obsahu, ktorý si na internetovej stránke zvolil, musí vytrpieť zatvorenie nezriedka až 3 - 4 reklám, počkať na reklamu vloženú priamo pred spustením videa, a strpieť aspoň 2 reklamné bloky vsunuté do obsahu. Bez možnosti predčasného skončenia. A nezriedka bez možnosti ovládania hlasitosti.

Na porovnanie: napríklad na serveri Youtube naskakuje reklama len k vybraným videám. Tam ale exituje možnosť túto reklamu po 3-4s zatvoriť. Ale, predstavte si, že práve v týchto 3- 4 sekundách tá reklama dokáže zaujať.  A tak si ju niekedy pozriem aj celú.

Toto by mal byť účel reklamy. Vzbudiť u človeka záujem. Nie frekvencia reklamných blokov.
O kvalite reklamy sa radšej vyjadrovať nebudem.

Preto žiadam televíziu Joj aby do programu Najlepšie počasie vsunula aspoň 1 (slovom JEDEN) reklamný blok v trvaní minimálne 15 minút. Bude to posledný klinček do rakvy, ktorý zabije moju túžbu, že sa snáď snažíte vrátiť z bahna, do ktorého ste klesli. A konečne ma prinúti prestať sledovať vašu televíziu s nádejou, že sa zmeníte.
V opačnom prípade prosím vás, neprerušujte reklamy občasným vysielaním programu a zmeňte si názov na teleshoping.

Váš takmer exdivák....

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Firmy nutne potrebujú ľudí, z Ukrajiny im ich vláda dovoliť nechce

Na jar minister práce Ján Richter hovoril o možnosti vpustiť na náš pracovný trh ľudí z tretích krajín v odvetviach, v ktorých to bude potrebné.

EKONOMIKA

Právnici, ktorí radili pri predaji Eurovey a príchode Číňanov

Právnické firmy pre SME a The Slovak Spectator ukázali top obchody, pri ktorých radili.

ŠPORT

Za Slovanom stále cítiť pachuť vytunelovaných harvardov

Medzi majiteľmi je dodnes firma zapletená do tunelovania harvardských fondov.


Už ste čítali?