reklama

Všetci sme rasisti

Viacerých, a nielen mňa, zarazilo rozhodnutie denníka Sme. Sekcia rómovia.sme.sk. Je bez možnosti diskusie. Na jednej strane ma to udivilo. Už v úvode jedného z prvých článkov denník Sme deklaroval potrebu verejnej diskusie. Na strane druhej ma prekvapil fakt, že takúto diskusiu znemožní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (77)

VŠETCI SME RASISTI?

Ako triezvo uvažujúci človek mám na rómsku problematiku svoj názor. Je môj a mám ho.
Ale uráža ma, že ho v diskusii k problematike nemám šancu vyjadriť. Diskusia neexistuje.

Prvým faktom je, že takto denník vlastne zabraňuje SLOBODE SLOVA alebo SLOBODE PREJAVU.

Druhým faktom je, dovolím si tvrdiť, nezvládnutie situácie. Ak otváram takúto tému, mal by som rátať aj s prípadnými negatívnymi názormi. A zvládnuť to prostredníctvom svojich administrátorov. Uráža ma ale, že si denník myslí, že názory,aj na pokraji prejavu propagujúcom rasizmus, nebudem vedieť odfiltrovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by som bol predplatiteľom služby Piano, dotklo by sa ma, že nemôžem prispievať do diskusií, do ktorých som si zaplatil prístup.

Som biely. A uvedomujem si, že rasizmus existuje. Aj na Slovensku. Zároveň si ale uvedomujem, že existuje aj jeho druhá strana. A z časti je naša rómska menšina privilegovaná. Mimo rovnakých práv a povinností (hypoteticky), má totiž ešte výhodu práva menšín. To je to isté, ako situácia v ktorej vrah a zločinec má právo na obhajobu a spravodlivosť, ale poškodený, obete a každý koho sa skutok dotkol, už takéto právo nemá (tak niekedy vyznievajú verdikty našich "nezávislých súdov")...Ale to som odbočil....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Slobodou slova, ktorú odoberáte znemožnením diskusie pri takmer každom článku týkajúcom sa rómskej menšiny, ale tento rasizmus podporujete. Zabraňujete prenikaniu hlasov, ktoré majú aj rozumné argumenty. A dokázali by prinútiť zamyslieť sa aj prípadným extrémnym povahám. A všetkých vašich čitateľov zaraďujete do skupiny rasistov.

Rastislav Čurma

Rastislav Čurma

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  379x

Bez ohľadu na to, koľko chýb urobíte a ako rýchlo dosiahnete cieľ, ste na kilometre ďaleko pred tými, ktorí neurobia absolútne nič. Myslím, teda som. Zoznam autorových rubrík:  doprava, nákladná a ináveselo i vážne z kabíny slonaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu