reklama

Vrie vo mne stále, a uhasiť sa nedá...

Ale som utrel ústočká.... a po týždni sledovaní štatistiky čítanosti môjho blogu som asi čakal oveľa oveľa viac. Len ono to chce čas. Vodiči sú väčšinou na nete cez víkend a ich drahé polovičky, ktoré sem tam preletia po blogu, medzi staraním sa o všetko a snahou byť dobrou manželkou, im určite dajú vedieť. Len na margo klobúk dole pred vami manželkami. Za to, že ste slamenné vdovy, za to že ste na všetko sami, za to že s nami máte trpezlivosť a za všetko, čo sa nedá zhrnúť do jedného súvetia. Ale naspäť k mojim blogom a k statusu, s ktorým sa nezmierim. Ono to raz určite príde. Len som možno čakal, že sa mi ozve niekto, kto má na starosti dodržiavanie zákonníka práce. Alebo nejaký pán právnik, ktorému sa síce v očiach otočia eurové symboly, ale ktorý tak ako ja verí v právo a spravodlivosť. A poctivú prácu. Alebo novinár ktorý bude mať záujem napísať o našom povolaní pravdu a bude chcieť informácie od niekoho, kto sa nebude báť mu ich poskytnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ono nemôžem si zatiaľ nič vyčítať. Veď aj senzácie upadajú na Slovensku o tri dni do zabudnutia a nieto ešte pravda. A väčšine národa už je aj tak jedno, kto si čo nakradol, kto koho zabil a kto koho vykorisťuje. Ale dorazil ma tak trochu článok na stránke www.profivodič.sk. A to konkrétne tento: http://profivodic.sk/zakladna-kvalifikacia-pravidelny-vycvik-a-kvalifikacna-karta. Najprv ale chcem povedať, že čo sa týka informácii, stránka je to úžasná. Konečne niečo pre nás. Vodičov z povolania. A aj keby tam dali len informácie o zákazoch jázd tak je to super. Česmad si totižto za toto info nechá zaplatiť. A autorovi ďakujem aj za promptnú odpoveď. Môj hnev nie je zameraný na neho. Ešte raz mu ďakujem. Aj prevádzkovateľovi stránky. (a toto nie je reklama). Len úprimný prejav vďaky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Takže, kto si uvedený článok prečítal, prípadne aj komentár, prišiel na to, že po nás (vodičoch) zase niekto niečo chce. Ďalšiu kartičku, už do tak preplnenej peňaženky. Pre tých ktorý ešte info nemajú, nebude to práve najlacnejšia záležitosť. Aby som citoval odpoveď z komentára:" Kurz základnej kvalifikácie: ceny od 735 do 1115 EUR s DPH v závislosti od počtu osôb".

 Pre tých ktorý si môj druhý príspevok nečítali, http://curma.blog.sme.sk/c/218792/Sukromny-protest-alebo-ako-je-to-naozaj.html len uvádzam, že mzda za vykonanú prácu vodiča MKD sa pohybuje v sume od 275-500 Eur mesačne. Na mieste asi bude otázka kde má človek, ktorý živý rodinu z platu cca 300 Eur vykúzliť 1115 Eur??? Ja viem, že je to nariadenie EU. Aj cena za školenie je európska. A priznám sa JA nebudem mať problém zo mzdy cca 1800 Eur (belgická zmluva) zaplatiť 1115. Ale kde na to zoberie môj slovenský kolega??? Chlapi športe!!! Ináč pre ukľudnenie dodám len to, že to tí starší potrebujú až pred r. 2014. A tým mladým? Diazepam. Ak máte na vodičák, tak sa asi predpokladá, že máte aj na školenie. To nejak zhrniem. Asi 900 Eur za vodičák plus 1115 za školenie je 2015 Eur. Pri plate 500 Eur mesačne a ak neživíte rodinu a stačí vám 250 vreckové bude trvať „len" 9 mesiacov kým sa vám vrátia peniažky. Je pravda, že ešte sú tu diéty... No comment. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Takže pri pokuse o zhrnutie môžem napísať, že sa zas našiel spôsob, ako nás tak trošku podojiť. Firmy už s inzerátmi typu „zaplatíme vodičák" prestali, veď ponuka momentálne prevyšuje dopyt. Kto to ešte nevie, JE KRÍZA. A Slovensku prestane vyrastať nová generácia profesionálov.... Ale to už je asi o inom.

Rastislav Čurma

Rastislav Čurma

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  379x

Bez ohľadu na to, koľko chýb urobíte a ako rýchlo dosiahnete cieľ, ste na kilometre ďaleko pred tými, ktorí neurobia absolútne nič. Myslím, teda som. Zoznam autorových rubrík:  doprava, nákladná a ináveselo i vážne z kabíny slonaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu