Trestuhodná chyba Joj-ky.

Autor: Rastislav Čurma | 8.6.2013 o 7:35 | (upravené 8.6.2013 o 7:43) Karma článku: 14,64 | Prečítané:  2732x

Na začiatok asi to, že nie som mediálny expert. Ale uvedomil som si závažnú chybu v programovej štruktúre televízie Joj. Program Najlepšie počasie je jediným programom, do ktorého ste trestuhodne zabudli vsunúť aspoň jeden 10-minútový reklamný bloky.

Nechcem rozoberať voľbu programovej štruktúry slovenských televízií. To nemá cenu.

Bučkovci, Farma, Martinka z Turca... Ak aj náhodou vysielajú niečo hodnotnejšie, tak v čase, keď si to normálne pracujúci človek nepozrie, pretože ráno ide do práce.

Čo ma ale udivuje je množstvo a frekvencia reklamných blokov. Účelom reklamy ako takej, by malo byť zaujať. Aj obsahom. Aj formou. Neustále sa opakujúce reklamné bloky bez štipky nápadu, už hraničia s ohrozením duševného zdravia. Možno by sa týmto problémom malo začať zaoberať ministerstvo zdravotníctva. Aj keď o fungovaní našej vlády, mám obdobný názor. Tam ale robia reklamu, len na Coca colu.

Priamo v televízii, na internetovej stránke. Kdekoľvek. Slaboduchá reklama, ktorú musím sledovať, bez možnosti jej prerušenia. Na to, aby sa človek dostal k obsahu, ktorý si na internetovej stránke zvolil, musí vytrpieť zatvorenie nezriedka až 3 - 4 reklám, počkať na reklamu vloženú priamo pred spustením videa, a strpieť aspoň 2 reklamné bloky vsunuté do obsahu. Bez možnosti predčasného skončenia. A nezriedka bez možnosti ovládania hlasitosti.

Na porovnanie: napríklad na serveri Youtube naskakuje reklama len k vybraným videám. Tam ale exituje možnosť túto reklamu po 3-4s zatvoriť. Ale, predstavte si, že práve v týchto 3- 4 sekundách tá reklama dokáže zaujať.  A tak si ju niekedy pozriem aj celú.

Toto by mal byť účel reklamy. Vzbudiť u človeka záujem. Nie frekvencia reklamných blokov.
O kvalite reklamy sa radšej vyjadrovať nebudem.

Preto žiadam televíziu Joj aby do programu Najlepšie počasie vsunula aspoň 1 (slovom JEDEN) reklamný blok v trvaní minimálne 15 minút. Bude to posledný klinček do rakvy, ktorý zabije moju túžbu, že sa snáď snažíte vrátiť z bahna, do ktorého ste klesli. A konečne ma prinúti prestať sledovať vašu televíziu s nádejou, že sa zmeníte.
V opačnom prípade prosím vás, neprerušujte reklamy občasným vysielaním programu a zmeňte si názov na teleshoping.

Váš takmer exdivák....

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

PLUS

Nespávajú, aby mohli prekladať titulky. Zadarmo a za pár hodín

I love you, povie filmová postava a v titulkoch sa objaví: Ja láska vy.

DOMOV

Bývalý minister práce Mihál odchádza pre postoje Sulíka z SaS

Mihál nesúhlasí s postojmi Sulíka.


Už ste čítali?