Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Hovniválova gulička v Renaulte (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

renault nikdy nikdy nikdy

mam osobne skusenosti. renault (a fiat) su jednoznacne najkazivejsie auta.
 

nie su

urban legend
 

Ty máš veľkú skúsenosť akurát tak

s perom, pečiatkou v ruke a kávovarom, ty kancelársky podpriemerik. Na aute nevieš nič spraviť tak nemudruj, lebo na to nemáš, ty technická nula.
 

mal som megane dci

tolko sa do on diaval ze az no. renault nikdy nikdy nikdy viac. preco by som ho mal opravovat ja ? nie som automechanik.
 
Hodnoť

Mali sme v rodine 3 Renaulty

a 6 áut fiaťáckeho koncernu (3 x Alfa a 3 x Fiat).
Iste, boli nejaké drobnosti, vždy vyriešené k spokojnosti. Tie nejaké drobnosti len u Renaultu, Alfa a Fiat s čistým štítom.
Mal som renaulty veľmi rád, ale nejak som ochladol, chýbajú mi R 20/30 aj neskôr 21 (Niečo podobné, keď som v inej diskusii písal, že súčasné Peugeoty mi akosi nesadli, že tie pravé skončili typmi 405/406 a 505 (ale to je môj názor, nevnucujem). Terazky, keďže iní výrobcovia nespia, dávame prednosť iným značkám. Fiat už autá, ktoré by sme chceli, nevyrába (aj nádherný spider 124 končí), ale Alfa je stále naša srdcovka, i keď, aktuálne niekoľko rokov, striedame iné značky.
 

Fiat nespí a dáva trend

Terazky už neidú sedany a coupé, ale menšie úžitkové užitočné vozidlá, kde bez problémov naložíš či miešačku z OBI, či babku s invalidným vozíkom, či rodinku s bicyklami na výlet.
 
Hodnoť

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

a renault

a renault motory montujú zas do mercedesu..
ako som písal.. voci kvalite nič nenamietam
 

 

Ten čistý prepadák vedie predajné rebríčky v Európe vo viacerých kategóriách.
A o aktuálnej kvalite a úrovni vybavenia toho asi tiež veľa nevieš.

https://auto.sme.sk/c/22088726...
https://auto.sme.sk/c/22140664...
 
Hodnoť

 

to ze motor odisiel po 80k km je zle. Je to skutocne priskoro. Otazka je ze ako su tie dodavky vlastne vyuzivane. Ale ked maju pocas roka najazdit viac nez dialkovy tahac, s vymenami motorov jednoducho treba pocitat.
 

Milujem tieto stratégie

4 starší bratie týchto dodávok (ale s motorizáciou twin turbo) nemajú aboslútne žiadne problémy do 780 000km..
Pri 780k teraz klakol prvý motor... a na jednom aut pri 550k menili vstreky..
NIE JE TO O POUZIVANI...
 

 

OK, beriem.
Mimochodom, aku vlastne poskytuje renault zaruku na uzitkove auta? Vase auto bolo pol roka stare a malo najazdenych 80k. Osobne auto by este bolo v zaruke.
 

Záruka

je 2 roky bez limitu...
 

Ked vás niekto ignoruje,

tak s vami nič nechce mať. Takto by som mohol jednoducho napísať a hotovo.

No snažím sa na to ísť fakticky, vedecky. A položím "vedeckú" otázku : Aj ostatným používateľom Renaultu po 80000km začne olej žrať 1l na 1000km alebo len na "vašich" autách?
Lebo keď chcem, tak motor zničím aj po 500km. Poriadne ho nezabehnem, začnem ho hned od 1. kilometra vytáčať na maximálne otáčky a tak motor zadriem aj na prvej jazde. Jasné, že to je extrém, ale ide to spraviť. Takže sa pýtam, to všetkým kupujúcim sa stávajú také zlé veci s Renaultom, alebo len vám? Lebo ak len "vašim" autám sa to stáva, tak asi bude chyba v jazdení z vašej strany.

Po ďalšie, ak jazdíte tak veľa, ako mestské autobusy, tak by ste mali mať aj vlastného servisného opravára, ako to majú autobusári. Ináč aj im by hrozilo, že po čase by všetky autobusy boli v servise a nemal by kto prepravovať cestujúcich.
 
Hodnoť

 

EU spi. keby clovek dopredu vedel ze motor vydrzi 80tis, auto by si nekupil. toto je jasne klamanie zakaznika, pretoze predajca predal nieco ine ako zakaznik ocakaval. ked si kupim rozky, tak cakam ze budu mat cca 40g a nie ze budu mat 10g korku a vnutri budu dute. velmi neseriozny pristup predajcu.
 

Pozri si môj príspevok vyššie,

aby som sa neopakoval. Ak sa chce, tak motor zničím aj pri prvej jazde po 500km. A naopak, ak chcem, tak najazdím aj milion km , a motor pôjde ako nový. Ide o to, ako sa jazdí a ako sa robí bežná údržba.
 

 

blbost. to ze sposob jazdy zivotnost ovplyvnuje neznamena na dizajne nezalezi. a ak niekto pokasle dizajn a predava to ako nepokaslane, tak za to ma niest nasledky, resp sa k tomu postavit seriozne. renault vzhladom na svoju nevahnu povest by mal drzat svojich zakaznikov ako v bavlnke.
 

Blbosť

Rozprávaš hlúposti o nejakej pokašľanosti, ako keby automobilka vyvinula motor včera. Táto automobilka ako aj iné renomované automobilky vyrábajú spaľovacie motory 100 rokov a všetky podstatné konštrukčné a materialove veci majú vychytané. A ty píšeš, že dizajn motora je pokašľaný. Napíš konkrétne, v čom je dizajn motora pokašľaný, nech všetci vieme , aj konštruktéri v automobilke ti budú povďační.
Nechajme sa poučiť, čakám a čakáme všetci na tvoju konštrukčno dizajnérsku múdrosť.
 

 

hlupost. problemy s novymi motormi maju automobilky casto. ono totiz dnesne motory nieje uplne to iste ako pred 100 rokmi, vies?

a tiez je blbost ze znicis motor vytacanim za prvych 500km. dnesne motory netreba zabehavat tak citlivo ako volakedy, vyrobne metody su omnoho presnejsie ako volakedy. zivotnost mu tym skratis, ale rozhodne nie na 500km. toto nieje formula.
 

 

K tým 500km asi toľko. Ak nedám motoru dosť oleja, kolko mu patrí a začnem ho vytáčať tak ho bez problemov zničím, ak nemá nejakú špeciálnu ochranu. Ale neide o 500 km, bloger sa sťažoval že po 80000km mu začal jeden alebo kolko aut žrať 1l oleja na 100km. No ak sa mu jeho šofer o aut dobre nestaral, auto mnoho tisíc km nemalo dosť oleja a ešte ho vytáčal, nuž šofér mohol zničiť agregát, teda aspoň do tej miery, že už mu dobre netesní a žerie olej. Ono ten agregát určite bude aj hlučný a s menším výkonom. O auto sa treba starať, dať mu aspoň to minimum čo treba dať, nevytáčať, a do kopca zas nedusiť, nepreťažovať-netrápiť a potom autíčko slúži.
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Martin Ondráš: Prvý minister novej vlády o ktorého sa zaujíma generálna prokuratúra 13 589
  2. Michal Porubän: Senzácia : O poslanca Ľuboša Blahu prejavil záujem Oxford,Harvard a aj Princeton ! 5 439
  3. Simona Kyselicová: Ako som začala predávat' medovníky v zahraničí || Život v Nórsku 2 419
  4. Matúš Suby: Praktiky košickej chobotnice časť druhá- Keď je udavačstvo eufenizmom 2 000
  5. Martin Greguš: Poslanec Blaha vs ETIKA. Viete aké predmety Ľ. Blaha učil na Akadémii policajného zboru? 1 576
  6. Miroslav Lukáč: Fico riadil SMER ako hadiu farmu. Iba nerozoznal hada od hadice. Jedovatých od škrtičov. 1 254
  7. Michal Šimečka: Dedičstvo Fica a Pellegriniho - sme poslední v EÚ 1 087
  8. Tomáš Vodvářka: Židovský humor XXXII 912
  9. Peter Slamenik: Cibuľkovej manžel je ako Columbova žena 719
  10. Július Kovács: Dúhový Peter pokračovateľ Mečiara a Fica želaný oligarchami. 622

Rebríčky článkov


  1. Jozo Peric: Chorváti chcú aj napriek pandémii euro. Chorvátsko ho prijme v roku 2023
  2. Vladimír Bohm: Zrušenie Trampových profilov urýchľuje koniec sociálnych sietí
  3. Dušan Seberíni: Nehádžte perly pod svine. Príhovor ministrovi zdravotníctva
  4. Erik Koncz: Kam ísť, keď sa bude dať 01: Pustý kostol
  5. Peter Biščo: Zlé jazyky hovoria, že ...
  6. Július Kovács: Poslanec Hlasu Ferenčák a primátor Kežmarku. Nakopaný do zadku ministrom obrany.
  7. Gabo Németh: Gabriel Németh recenzia Ján Maršálek Spoločnosť bez svetla , O súmraku našej kultúry....
  8. Jozef Kovalík: Ako som vycestoval v čase lockdownu na narodeninovú párty
  9. Miriam Studeničová: Zmätenosť pojmov
  10. Stanislav Martinčko: Pellegriniho HLAS volá! Ľudia pustite nás ku korytám, uvidíte, ako vám bude!


Už ste čítali?